divendres, 11 de gener del 2013

Fins aviat!


Bé, això s'acaba i no puc deixar de comentar, com ja ho vaig fer en una entrada anterior, la increïble quantitat d'hores que aquesta assignatura requereix.

Confesso que tot (i vull dir TOT), des de la PAC1 a la PF, ha estat nou per a mi. I ara, mirant enrere:

http://www.flickr.com/photos/rofi/2686868406/



Participar en un debat, uff! I què diré? Com ho diré? Em sabré fer entendre? (encara no he dit que em costa posar lletres als meus pensaments, oi?)





Alhora de formar grups de treball, vaig anar esperant... esperant... aviam si algú treia un tema que em semblés interessant (ja... el podia haver proposat jo, oi?)...i quan em vaig voler adonar, gairebé em quedo sola. No sé si a les meves companyes els va passar el mateix, però avui, veient-ho en perspectiva, penso que vaig tenir sort. Hem treballat un tema que em sembla interessant i important, i hem acabat entrant en una dinàmica de treball espectacular. 

Zotero, bloc, wiki, mapa conceptual (amb el Gliffy), cap problema! La tecnologia no m'espanta... ha ha ha. Tot i que no li he tret tot el suc que podria. Quan tens poc temps, vas per feina. I encara que saps que amb l'eina que tens entre mans pots fer més, si no és imprescindible, ho deixes per a un altre moment. I potser el moment no arriba...

Penso que els acords i la planificació que vàrem elaborar són molt correctes, però també crec que no sempre els hem seguit. Els hem fet servir de guia, però sense obsessionar-nos amb ells. Els hem anat adaptant a les nostres necessitats gairebé sense pensar-hi. Superat el problema de comunicació que vam tenir a la PAC2, tot va anar rodat. Totes tres tenim horaris diferents, però hem aconseguit donar-nos resposta molt ràpid. Cada correu que ens hem enviat ha estat profitós. Sense ni parlar-ho, ens hem repartit la feina, basant-nos en allò que més fàcil ens resulta. 

http://www.flickr.com/photos/aleks9/2565186529/




Puc dir que, a part d'aprendre a utilitzar eines noves, totes tres, com a grup, també hem aprés a treballar en equip, virtual i asíncron. 

Ens n'hem sortit, noies! 


                                                                       

http://www.flickr.com/photos/7455207@N05/5469136395/





I, és clar, vull agrair a la Marta i la Núria la paciència que han hagut de tenir amb la meva impaciència.
I al Joan Padrós, els seus bons consells.
I també gràcies a tots els companys i companyes d'assignatura, perquè llegint els seus comentaris al fòrum, blocs i wikis he aprés molt.

                                                                                                                                        
Ens veiem per la UOC!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada